Assistansersättning

Cecilias assistansersättning ska omprövas. Jag har varit säker i tron att det inte är några problem att komma upp i 20 tim grundläggande behov/ vecka, men nu börjar jag bli orolig. Orolig för att det skulle vara en sån katastrof för Cissi att mista sin assistans men oxå orolig över tanken på vad det i så fall skulle bli av mej?? Ja, ja nu läser jag lagar och förordningar och förhoppningsvis får jag fart på mina argument tills f-kassan nästa vecka ska komma hit och hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Assistansersättning

Hej, undrar hur det gick för Cissi med hennes assistansersättning? Jag har hört av många att de blivit av med sin assistansersättning, speciellt sedan branschen hamnat i ett sånt blåsväder pga alla oseriösa människor som missbrukat systemen. Om du vill hjälpa henne så rekommenderar jag att ni kontaktar ett assistansbolag som erbjuder gratis juridisk hjälp. Chanserna är större att dem lyckas med att få ansökan beviljad.

2011-11-16 @ 13:07:36
URL: http://www.assistansersattning.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0